to-do, list, business-4483048.jpg

Documente transfer, reluare studii, înscrieri în an suplimentar

În perioada 18.07 – 22.07.2022 se transmit online cererile (DATATE ȘI SEMNATE OLOGRAF) pentru: mobilități definitive (transferuri), reluarea studiilor după întrerupere la forma de finanțare ”buget”, înscrieri în anul III suplimentar la studii universitare de licență și anul II suplimentar la studii universitare de masterat, reînmatriculări, astfel:

ATENȚIE – vineri, 22.07.2022 sunt acceptate documentele transmise până la ora 12:00!

PENTRU STUDIILE UNIVERSITATRE DE LICENȚĂ:

  • Studenții care nu au promovat anul III 2021-2022, vor transmite cererile pentru înscrierea în ANUL III SUPLIMENTAR 2022-2023 (SE ATAȘEAZĂ ȘI DOVADA PLĂȚII TAXELOR) la adresa de  e-mail doris.albu@csie.ase.ro
  • Pentru învățământul LA DISTANȚĂ – roxana.dimitriu@csie.ase.ro
  • Studenții care nu au promovat anul III suplimentar 2021-2022, vor transmite cererile de REÎNMATRICULARE (SE ATAȘEAZĂ ȘI DOVADA PLĂȚII TAXELOR) pentru anul universitar 2022-2023 la adresa de oana.voinea@ase.ro
  • Pentru învățământul LA DISTANȚĂ – roxana.dimitriu@csie.ase.ro

PENTRU STUDIILE UNIVERSITARE DE MASTERAT, cererilese vor transmitela adresa de e-mail alexandraioana.florea@csie.ase.ro, astfel:

  • Cererile pentru RELUAREA STUDIILOR după întrerupere la forma de finanțare ”buget”;
  • Studenții care nu au promovat anul II 2021-2022 vor transmite cererile pentru înscrierea în ANUL II SUPLIMENTAR 2022-2023 (SE ATAȘEAZĂ ȘI DOVADA PLĂȚII TAXELOR);
  • Studenții care nu au promovat anul II suplimentar 2021-2022 vor transmite cererile de REÎNMATRICULARE pentru anul universitar 2022-2023 (SE ATAȘEAZĂ ȘI DOVADA PLĂȚII TAXELOR);
  • Studenții exmatriculați din promoțiile anterioare vor transmite cererile de REÎNMATRICULARE pentru anul universitar 2022-2023 (SE ATAȘEAZĂ ȘI DOVADA PLĂȚII TAXELOR).

MODELELE DE CERERI le găsiți la https://csie.ase.ro/anunturi-si-evenimente/cereri-formulare/