megaphone, announcement, information-1019915.jpg

Înscrierea în an suplimentar, reluarea studiilor, reînmatriculări și mobilități definitive (transferuri) pentru studiile universitare de licență și masterat (2025 – 2026)

ÎN PERIOADA 21-25 IULIE 2025 SE DEPUN CERERILE PENTRU REÎNMATRICULARE, PENTRU ÎNSCRIEREA ÎN ANUL SUPLIMENTAR, MOBILITATE DEFINITIVĂ, RELUAREA STUDIILOR

Înscrieri în anul suplimentar;

Transmiterea, în format electronic a cererilor (DATATE ȘI SEMNATE OLOGRAF)  pentru:

  • mobilități definitive;
  • reînmatriculări;
  • înscrieri în anul suplimentar;
  • reluarea studiilor după întrerupere, la forma de finanțare ”buget”;
  • plata taxelor de reînmatriculare, respectiv de înscriere în anul suplimentar, după caz.
21 – 25.07.2025
Soluționarea cererilor pentru mobilități definitive, reînmatriculări, înscrieri în anul suplimentar. 28.07 – 01.08.2025

ATENȚIE – vineri, 25.07.2025 sunt acceptate documentele transmise până la ora 12:00!

 


 

CINE TREBUIE SĂ TRANSMITĂ CERERE DE REÎNMATRICULARE?

 

  • LA PROGRAMELE DE LICENȚĂ:
    • Studenții anului II care la finele anului universitar 2024-2025 nu au acumulat min. 75 ECTS;
    • Foști studenți ai programelor de studii universitare de licență din cadrul Facultății de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică care au fost exmatriculați din cadrul ASE, care au drept de reînmatriculare conform Regulamentului privind activitatea profesională a studenţilor de la studiile universitare de licență, astfel:
      • Pentru anul II 2025-2026 se va completa formularul de la adresa (se va actualiza)
      • Pentru anul III 2025-2026 se va completa formularul de la adresa (se va actualiza)
      • Pentru învățământul LA DISTANȚĂ (anii II şi III) se va completa formularul de la adresa (se va actualiza)

ATENȚIE: Accesarea formularului se face cu contul de e-mail instituțional (……@stud.ase.ro)

 

  • Studenții din promoțiile anterioare care nu pot accesa e-mailul instituțional pot transmite cererea astfel:

 Cererea poate fi descărcată de aici.

  • ATENŢIE: SE ATAȘEAZĂ ȘI DOVADA PLĂȚII Taxei pentru reînmatriculare 1500 lei

PENTRU STUDENŢII NON-UE: Taxă pentru reînmatriculare 300 euro

 

  • LA PROGRAMELE DE MASTERAT:
    • studenții anului I care la finele anului universitar 2024-2025 nu au acumulat min. 45 ECTS;
    • foști studenți ai programelor de studii universitare de masterat din cadrul Facultății de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică care au fost exmatriculați din cadrul ASE, care au drept de reînmatriculare conform Regulamentului privind activitatea profesională a studenţilor de la  studiile universitare de masterat, vor completa formularul de la adresa (se va actualiza)

ATENȚIE: Accesarea formularului se face cu contul de e-mail instituțional (……@stud.ase.ro)

 

 Cererea poate fi descărcată de aici.

  • ATENŢIE: SE ATAȘEAZĂ ȘI DOVADA PLĂȚII Taxei pentru reînmatriculare 1500 lei

PENTRU STUDENŢII NON-UE: Taxă pentru reînmatriculare 400 euro

 


 

CINE TREBUIE SA DEPUNĂ CERERE DE ÎNSCRIERE ÎN AN SUPLIMENTAR?

 

  • Studentul din anul III licență, care la finele anului universitar 2024-2025 nu a acumulat cele 180 ECTS pentru a fi declarat absolvent, astfel:
    • Pentru specializările
      • CIBERNETICĂ ECONOMICĂ, STATISTICĂ ȘI PREVIZIUNE ECONOMICĂ și INFORMATICĂ ECONOMICĂ (limba de predare engleză) se va completa formularul de la adresa (se va actualiza)
    • Pentru specializările
      • INFORMATICĂ ECONOMICĂ (limba de predare română) – forma de învățământ cu frecvență și INFORMATICĂ ECONOMICĂ – forma de învățământ la distanță se va completa formularul de la adresa (se va actualiza)

ATENȚIE: Accesarea formularului se face cu contul de e-mail instituțional (……@stud.ase.ro)

 

 Cererea poate fi descărcată de aici.

  • ATENŢIE: SE ATAȘEAZĂ ȘI DOVADA PLĂȚII Taxei de înscriere în an suplimentar 700 lei

PENTRU STUDENŢII NON-UE: Taxă înscriere în an suplimentar 300 euro

 

 

  • Studentul din anul II masterat, care la finele anului universitar 2024-2025 nu a acumulat cele 120 ECTS pentru a fi declarat absolvent, va completa formularul de la adresa (se va actualiza)

ATENȚIE: Accesarea formularului se face cu contul de e-mail instituțional (……@stud.ase.ro)

 

Cererea poate fi descărcată de aici.

  • ATENŢIE: SE ATAȘEAZĂ ȘI DOVADA PLĂȚII Taxei înscriere în an suplimentar 1500 lei

PENTRU STUDENŢII NON-UE: Taxă înscriere în an suplimentar 400 euro

 


 

 Cererea poate fi descărcată de aici.

 

  • Cererile pentru RELUAREA STUDIILOR la programele de masterat, la forma de finanțare ”buget” se vor transmite la adresa de e-mail alexandraioana.florea@csie.ase.ro

Cererea poate fi descărcată de aici.

 


 

  • Cererile pentru MOBILITĂȚI DEFINITIVE (transfer) se vor transmite completând formularul de la adresa (se va actualiza)

ATENȚIE: Accesarea formularului se face cu contul de e-mail instituțional (……@stud.ase.ro)

 

Studenții din afara ASE vor transmite cererile la adresa de e-mail claudia.costache@csie.ase.ro

 

Cererea de transfer în cadrul facultății poate fi descărcată de aici.

Cererea de transfer între facultăți în cadrul ASE poate fi descărcată de aici.

Cererea de transfer între universități poate fi descărcată de aici.